KONTAKT
Masz pytanie?
Skontaktuj się ze mną.
Wypełnij formularz lub
wyślij wiadomość na adres:
kontakt@wordjoy.pl
Odpowiem w ciągu 24h.
Email Us
writer@course.com
writer@school.com
Address
Manhattan Beach,
Los Angeles
Call Us
+1 (323)-456-91-23
+1 (987)-654-32-11
FAQ
Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Jak wygląda współpraca z copywriterem?
Po otrzymaniu od Ciebie wstępnych informacji na temat zamówienia (np. jakiego tekstu potrzebujesz?, czym zajmuje się firma) w odpowiedzi przesyłam cennik i brief. Jeśli decydujesz się na współpracę, ustalamy termin i podpisujemy umowę/formularz zamówienia. Następnie zabieram się do projektowania treści. Oddaję pracę w wyznaczonym terminie. Po uwzględnieniu poprawek, o ile będą konieczne, akceptujesz tekst. Po opłaceniu zlecenia, prawa autorskie przechodzą na Ciebie.
Co to jest brief?
Brief to zestaw pytań do zleceniodawcy, dzięki któremu copywriter otrzymuje szczegółowe informacje o zleceniu, o firmie, czy o jej klientach, czyli odbiorcach treści. Brief pomaga ustalić konkretne oczekiwania osoby, która zamawia tekst.
Co otrzymam w ramach zlecenia?
W zakresie współpracy otrzymasz szczegółowy research, opracowanie skutecznych nagłówków, odpowiednie rozmieszczenie słów kluczowych, czytelny i przyjazny dla odbiorcy tekst oraz unikalny projekt.
Czy poprawki są wliczone w cenę?
Jeśli po zapoznaniu się z gotowym tekstem, zgłosisz kilka zmian do poprawy, Twoje wskazówki będą uwzględnione bez wpływu na wcześniej ustaloną kwotę za całe zlecenie.
Wprowadzanie większych zmian, które znacznie przekraczają początkowe ustalenia, mogą spowodować zmianę stawki.
Jaki jest sposób rozliczania?
Preferuję umowę o dzieło. Mogę wystawić rachunek w ramach działalności nierejestrowanej lub fakturę vat przez zewnętrzny portal t.j. Useme.
Skąd masz umiejętności i wiedzę, jak pisać?
Ukończyłam kurs Copywriting Masterclass. Uczyłam się od jednego z najlepszych copywriterów w Polsce – Jarka Kaniewskiego. Otrzymałam zarówno wiedzę teoretyczną, jak i praktyczną. Nauczyłam się jak:
✓ projektować tekst i pisać językiem korzyści,
✓ ustalić grupę docelową,
✓ stworzyć ofertę, która dotrze do klienta,
✓ napisać skuteczne teksty sprzedażowe,
✓ tworzyć genialne hasła i naming,
Stawiam na własny rozwój. Uczestniczę w webinarach. Czytam fachową literaturę. Codziennie uczę się i zyskuję nowe doświadczenia.
Co możesz dla mnie przygotować?
Chętnie napiszę:
✓ Artykuły blogowe
✓ Artykuły sponsorowane
✓ Opisy produktów oraz kategorii
✓ Treści na stronę „O mnie”/ „O firmie”
✓ Teksty reklamowe i slogany
Pomogę w:
✓ Prowadzeniu bloga firmowego
✓ Transkrypcji nagrań audio/wideo
✓ Tworzeniu infografik
✓ Namingu